Olen Pirjo, kuopiolainen päivähoitaja/sairaanhoitaja ja opiskelen avoimessa yo:ssa rikos- ja prosessioikeutta. Minun lempinimeni on ollut 15- vuotiaasta asti Piitsuli. Rakas perheeni koostuu seuraavista elementeistä; avopuoliso Hannu, kaksi aikuista lasta ( tyttö 34, poika 22 v.) ja kuusi lasten lasta. Rakkauden sidoksissa olen myös äitiini (isä on kuollut) sisaruksiini, appivanhempiini ja kälyihini sekä lankomiehiini. Harrastuksiini kuuluvat erittäin tiukasti liikunta; kävely, sauvakävely ja hölkkä, syvävenyttely, avantouinti, jousiammunta, + menestyksekkäästi kuorolaulu, kirjoittaminen; runot ja kolumnit, valokuvaus, puutarhanhoito, marjastus ja sienestys, leipominen ja ruuanlaitto, kummilapsityö ja hyväntekeväisyys. Olen huumorintajuinen, empaattinen ja luova ihminen. Olen itsekustanteena julkaissut runoteoksen " Marilynin yöpaita ja muita pieniä". Kirjan kuvitti piirtämällä tyttäreni tytär Siiri. Kummilapseni asuu Nigerissä ja uskon ja toivon, että pääsen häntä joskus tapaamaan.